Gyakran ismételt kérdések
1. Hogyan működik a Rollet? A rendszer használatához a Rollet applikáció letöltése és egy rövid regisztráció szükséges (első alkalommal), amely az alkalmazásban könnyen elvégezhető. A regisztráció során néhány személyes adatot és az autó rendszámát kell megadni, illetve regisztrálni a fizetéshez használt bankkártyát. Ezt követően már használható is a szolgáltatás. Rollettel könnyen és gyorsan be lehet hajtani a partner parkolókba, mivel innovatív autóazonosító technológiánk pár másodpercen belül felismeri az autót és automatikusan nyitja a sorompót, gombnyomás és telefon használata nélkül.
2. Hogyan kerül kiszámításra a parkolási díj? A Rollet applikáció használata ingyenes, csak a parkolási díjat kell kifizetni.
A parkolóból való kihajtáskor a rendszer regisztrálja a kilépés időpontját, felnyitja a sorompót és megállítja a parkolóórát. A behajtás és a kihajtás között eltelt idő és a parkolóház díjszabása alapján automatikusan levonjuk a rögzített bankkártyáról a parkolási díjat.
3. Milyen mobil operációs rendszereken fut az alkalmazás? A Rollet alkalmazás Android és iPhone okostelefonokon használható.
4. Honnan tudom letölteni az alkalmazást? Az alkalmazás a Play Store és az App Store áruházakból ingyenesen letölthető Rollet néven található.
Letöltés Androidra: https://goo.gl/eT4LMs
Letöltés iOS-re: https://apple.co/2JraY0Y
5. Szükség van mobilinternetre a Rollet használatához? Mi van akkor, ha lemerül a telefonom a parkolás ideje alatt? A Rollet használatához csupán a regisztrációkor szükséges az internet elérés, mobilinternet vagy WiFi segítségével. A parkoláshoz viszont már egyáltalán nem kell elővenni a mobilt, hiszen az autó azonosításával történik a parkolás.
6. Miért szükséges hitelesítő fotót készíteni az autóról? Javasoljuk, hogy készíts hitelesítő fotót az autódról, mert így a parkolás pontos lokációját és időpontját is elérhetővé tesszük. Erre személyiségi adatok védelme érdekében van szükség.
7. Ki látja a bankkártya adataimat és mi garantálja, hogy biztonságban lesznek ezek az adatok? A fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül utólag történik, amely teljesen biztonságos, hiszen még a Rollet üzemeltetői sem férnek hozzá a bankkártya adatokhoz.
8. Miért szükséges a kaució? A regisztráció ingyenes, azonban a regisztrációkor vagy az első parkolásnál behajtáskor egy egyszeri, 1.900 Ft-os kauciót von le a rendszer a bankkártyáról. Erre azért van szükség, mert így garantálható a bankkártyás fizetés gyorsasága és az, hogy kihajtáskor ne kelljen várakozni a sorompónál. A kauciót visszatérítjük, ha úgy döntesz, hogy nem akarod többet a Rolletet használni.
9. Mindenképpen meg kell adni a bankkártya adatokat a használathoz? Igen, hiszen az automatikus fizetés bankkártyával történik, és ez csak regisztrált bankkártyával lehetséges.
10. Mennyibe kerül a parkolás a Rollettel? Olcsóbban lehet parkolni a Rollettel, mint a hagyományos parkolóautomatával? A Rollet minden esetben az adott parkoló tarifái szerint számítja a parkolási díjat, nincs többletköltség vagy kényelmi díj.
11. Igénybe lehet-e venni kedvezményes parkolási díjakat a Rollettel (pl. nyugdíjas, mozgáskorlátozott, stb.)? A Rollet minden esetben az adott parkoló tarifái szerint számítja a parkolási díjat, így az esetleges díjkedvezmények is ennek megfelelően vehetők igénybe.
12. Van minimális vagy maximális parkolási idő? Nincs.
13. Tud-e a rendszer számlát adni a parkolásról? Kérhetek-e ÁFÁ-s számlát? A Rollet rendszer alapértelmezetten e-nyugtát küld a fizetés után. ÁFÁ-s számlához szükséges a számlázási adatok megadása az applikációban, a Profil menüpont / Számlázási cím alatt.
14. Többen is használhatnak egy Rollet felhasználói fiókot? Igen, egy Rollet felhasználói fiókkal több autó is parkolhat, viszont ez esetben a díjat is minden esetben az adott fiókhoz társított bankkártyáról vonja le a rendszer.
15. Tudok több autót is regisztrálni a rendszerbe? Igen, egy Rollet felhasználói fiókban több rendszámot, vagyis autót is lehet regisztrálni.
16. Csak személyautóval használható a Rollet, vagy más kategóriájú járművekkel is lehet regisztrálni? (Pl. haszongépjárművek, buszok, motorkerékpár, stb.)? A Rollet rendszer személyautókat és haszongépjárműveket is tud kezelni (pl. kisbusz, teherautó, busz, stb.). A motorkerékpárok regisztrációja azonban jelenleg még nem lehetséges.
17. Csak magánszemélyek vagy cégek is regisztrálhatnak a Rolletbe? A Rollet rendszerbe magánszemélyek és cégek is regisztrálhatnak, így lehetőség van akár egy teljes céges autóflotta regisztrációjára is.
18. Hol kérhetek segítséget, ha problémám van a Rollet használatával? Probléma esetén a Rollet alkalmazásban chaten keresztül léphetsz kapcsolatba a ügyfélszolgálatunkkal.
Nem találtad meg a választ? Küldj üzenetet a [email protected] címre vagy a Rollet appban chaten keresztül.